Strony internetowe związane z hasłem 'centrale telefoniczne':

  • Centrale telefoniczne »

    Naszym głównym profilem działalności jest outsourcing informatyczny instytucji oraz firm. Strona WWW serwis-it24.pl to usługi i towar typu cisco oraz strony www i doradztwo. W naszej ofercie: FUJITSU, QNAP, Microsoft, 3CX i inne. Serwis www.serwis-it24.pl to asortyment urządzeń markowych, który charakteryzuje: długotrwała niezawodność oraz sprzedaż materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych. Zapewniamy profesjonalne doradztwo i obsługę we wszystkich płaszczyznach współpracy z www.serwis-it24.pl.

    Data opublikowania: 16 08 2012 · czytaj dalej »
  • Operator VoIP »

    AleKontakt to jedna z ciekawszych usług na polskim rynku VoIP oraz VoIP dla firm. Polega nie tylko na świadczeniu usługi, jaką jest infolinia (infolinie biznesowe służą do polepszania dostępności firmy dla klientów przez wirtualne centrale telefoniczne), ale to także telefonia internetowa, w której dominują tanie połączenia telefoniczne i tanie rozmowy przez bramki VoIP. Każdy użytkownik systemu ma darmowe rozmowy do innych w sieci i usługę wirtualnego faksu. Są też numery we wszystkich strefach miejskich. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.

    Data opublikowania: 21 08 2012 · czytaj dalej »
  • Centrale telefoniczne Kraków »

    Odpowiednia łączność w spółce to baza funkcjonowania biznesu. Co więcej, to podstawa odniesienia sukcesu przez firmę. Dlatego różńego rodzaju przedsiębiorstwa prześcigają się w ulepszeniach komunikacji wewnątrz firmy. Aczkolwiek jak zwykle najprostsze rozwiązania są najkorzystniejsze. Ideałem takiego rozwiązania są dokładnie centrale telefoniczne, które pozwalają na telefoniczną komunikację między pracownikami ograniczając znacznie jej cenę.
    Na dodatek, centrale telefoniczne umożliwiają samoczynne przechwytywanie dyskusji przychodzących i ich obsługę przez automatyczną sekretarkę. Przypomina to trochę infolinię wielkich sieci komórkowych, gdzie po dodzwonieniu się wita nas pokojowy głos właśnie takiej sekretarki. Umożliwia to zaoszczędzić czas etatowców i od razu adresować klientów do stosownych działów.

    Data opublikowania: 29 08 2012 · czytaj dalej »

Odwiedziny yahoo 17 Odwiedziny googlebot 15